גסט האוס כחול לבן

בדרך כלל כשמחברים בין הביטוי “גסט האוס” לישראלים מיד חושבים על הודו, דרום אמריקה, תאילנד וכו’. מה שרבים לא יודעים זה שגם בישראל פועלת רשת מרשימה ומגוונת של גסטהאוסים אטרקטיביים לא פחות.

מה זה גסט האוס

המושג ” guest house” מגיע מחוץ לארץ, במיוחד בקרב מדינות עולם שלישי שרואות בדרך כלל מטיילים דלי תקציב שמחפשים בעיקר דילים ומחירים נוחים יותר מאלה שמציעים בתי המלון ויחידות הנופש. וזה אכן קלף המיקוח החזק ביותר של כל גסט האוס, המחיר הנמוך יחסית, אך יחד עם זאת יש עוד לא מעט מאפיינים מעניינים ביותר לחוויה הכללית שהפכו לחלק מהעניין ויש לא מעט מטיילים שחוזרים שוב ושוב בגללם ולא רק בגלל התקציב, כמו למשל האפשרות להכיר אנשים חדשים איתם אפשר לחוות את הנופש ביחד ועוד.
בדרך כלל תמצאו בכל גסט האוס תנאים בסיסים למדי עם אפשרות לבחור בין חדר משותף עם עוד אנשים לחדר פרטי, שולחן אוכל משותף עם תפריט בסיסי, פינת קפה שלרוב תהייה פתוחה 24 שעות וחצר מטופחת שתיתן לאורחים לטעום את הטבע מקרוב.

 

גסט האוס כחול לבן

תופעת הגסטהאוסים בארץ נמצאת עדיין בשלבים מאד התחלתיים מה שאומר שאתם הנופשים יכולים ליהנות מלא מעט אפשרויות שבעתיד פשוט לא יהיו יותר כמו מבצעים מפתים, הנחות משתלמות ביותר ועוד. מעבר לכל ההפתעות האלו חשוב לציין כי גסט האוס ישראלי אומנם מאד דומה באיכויות שלו לכל גסט האוס אחר בעולם אך יחד עם זאת בכל זאת מדובר בישראל אז קחו בחשבון את ריח הקפה השחור על הבוקר, את מיץ התפוזים, ההווי הישראלי ועוד.

 

איך מוצאים גסט האוס

כפי שציינו קודם לכן תופעת הגסטהאוסים בארץ עדיין בחיתוליה ועד לא מזמן הדרך היחידה לאתר גסט האוס הייתה מפה לאוזן, מה שהצריך לא מעט מזל. כיום הדברים נראים קצת אחרת ותודות לרשת האינטרנט ישנם לא מעט מקומות לקבל מהם מידע בנושא כמו למשל האתר שלנו שמתמחה בעולם הנופש הישראלי, פורומים מיוחדים שמתעסקים בנושא, מאמרים עדכניים ועוד. בכל הערוצים הללו ניתן לקבל לא מעט מידע בנוגע לגסטהאוסים בארץ באופן כללי כמו גם מידע מקיף ורלוונטי על כל גסט האוס באופן פרטני.
לפני שאתם בוחרים גסט האוס כזה או אחר וודאו שבדקתם את רוב האפשרויות הקיימות ולו רק בצורה מרפרפת שתיתן לכם תמונה כללית מלאה יותר, תמונה שתסייע לבחירה נבונה.