היי דרומה לחופשת צימרים בדרום…

חודשי החורף הקצרים הם בהחלט הזמן האידיאלי לעזוב את שגרת היומיום, ולצאת לחופשה צימרים מפנקת בדרום המדינה. אזור הדרום הנחשב לשטח הגדול ביותר במדינת ישראל, משתרע על פני שטח כולל של 12,000 קמ”ר, והוא מעמיד לרשותכם מרחבי נוף משתנים, אתרי טבע ייחודיים, רצועת מדבר מהפנטת ביופייה, תרבויות אירוח אותנטיות ועוד מגוון נרחב של אטרקציות לכל מטרה.
צימרים בדרום מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של אופציות אירוח, החל מצימרים יוקרתיים, דרך צימרים רומנטיים ומפנקים לזוגות אוהבים ועד לצימרים ייחודיים המעניקים לכם חווית אירוח אותנטית במיוחד. אזור הדרום נחלק למספר מוקדי תיירות בולטים המהווים אטרקציה תיירותית- בינלאומית. אתרים אלו כוללים בין היתר את מרחבי הערבה ואילת, מדבר יהודה, אזור הנגב המערבי, אזור הנגב הצפוני, ים המלח ועוד.

מצימרים יוקרתיים ועד לבקתות עץ וחמר מבודדות

 

אזור הדרום מעמיד לרשותכם מגוון נרחב של צימרים הממוקמים הן באתרי התיירות הפעילים ביותר, והן באזורי המדבר המבודדים. הצימרים המפנקים הממתינים לכם בדרום הארץ, מעניקים לכם פתרון הולם, חלומי ומפנק לכל מטרת חופשה, החל ממתחמי צימרים מפוארים לאירוח קבוצות, דרך צימרים מפנקים עם בריכה צמודה לאירוח משפחות ועד לצימרים העשויים מבתי חמר, בוץ או עץ לאירוח אינטימי וייחודי בלב המדבר.

ההיצע הנרחב של הצימרים בדרום הארץ, הקרבה האידיאלית למתקני תיירות מודרניים, הנוף והמרחבים המדהימים, השקט והאווירה הנצחית של החופש, כל אלו ועוד מעניקים לכם את כל הסיבות לקבוע את אזור הדרום כיעד החופשה המפנקת הבאה שלכם.

אטרקציות ומוקדי בילוי באזור הדרום

אזור הדרום המשתרע על פני 60% משטח המדינה, מאפשר לכם ליהנות גם ממגוון נרחב של אטרקציות לכל המשפחה, מגוון נרחב של פעילויות אתגריות, מגוון נרחב של מוקדי בילוי, קניות ופנאי ומגוון נרחב של פעילויות וסדנאות מרגיעות לגוף ולנפש.
ברוב המקרים, צימרים בדרום ממוקמים בסמוך למוקדי פעילות המוצעים לכם באזור הדרום, דבר המאפשר לכם לשלב מגוון נרחב של אטרקציות ובילויים במסגרת האירוח החלומי שלכם באחד הצימרים של אזור הדרום.

בין היתר תוכלו ליהנות מהפעילויות הבאות: טיול גיפים במרחבי מדבר יהודה, סיור בגן הבוטני בעין גדי, מרחצאות הבוץ באזור ים המלח, פעילות מאתגרת במוצקי דרגות, ביקור בחוות האלפאקות הממוקמת בסמוך למכתש רמון, מגוון מוקדי הבילוי בבירת הנגב- באר שבע ובירת התיירות של ישראל- אילת, ביקור משפחתי במכוורת יד מרדכי ועוד מגוון נרחב של פעילויות לכל גיל ולכל מטרה.

במידה וגם אתם רוצים להתנתק קצת מחיי השגרה והיומיום, במידה וגם אתם רוצים ליהנות מתחושה ייחודית של חופש, במידה וגם אתם מעוניינים לקחת פסק זמן מרגיש באזור מבודד ושקט, זה הזמן להתחבר לאחד מהכבישים המובילים לאזור הדרום, וליהנות מחופשה חלומית באחד מהצימרים המפנקים הפרושים לאורך כל רחבי דרום המדינה!