חופשת צימרים – במערה!

מה דעתכם לקחת את החופשה הבאה שלכם לשיא חדש של פינוק וריגוש? מה דעתכם על בילוי זוגי משותף ואינטימי לצד תפאורה מרהיבה וייחודית? מה דעתכם על שילוב קונספטואלי בין חופשת פינוק חלומית, לבין פינה רומנטית המגלה מחדש את הקסם והפראות של הטבע? אם גם לכם כל זה נשמע מעניין, זה הזמן להכיר את טרנד האירוח החדש של ענף הצימרים בישראל: טרנד הצימרים במערות!
חווית האירוח בתוך צימרים במערות מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות מאווירה ייחודית, תפאורה מקורית ומגוון פינוקים חלומיים המרכיבים כל חופשת צימרים יוקרתית ומהודרת במיוחד. צימר מערה הוא למעשה מבנה בעל עיצוב ייחודי, הכולל בין היתר: עיצוב קירות בסגנון מערה, לרבות, קימורים, גבשושיות ואי סימטריה מכוונת. כמו כן, עיצוב הצימרים בסגנון מערות מתאפיין במגוון נרחב של עיצובי עץ, ברזל ונחושת המשתלבים בכל מתקני הצימר ואבזור יוקרתי ומפנק המשלים את החוויה. צימרים במערות פזורים בכל רחבי הארץ, ובחלק מהמקרים מדובר בחללי אבן המצויים בתוך מבנים עתיקים שחודשו, שופצו והוסבו למתחמי תיירות ואירוח יוקרתיים במיוחד.

התמונה באדיבות “היכלי בראשית – במושב יערה

צימרים במערות – כל אפשרויות החופשה…

מכיוון שאווירת האירוח בצימרים מערות הינה רומנטית ואינטימית במיוחד, חווית האירוח מיועדת בעיקר לזוגות אוהבים בני כל הגילאים, זוגות במהלך ירח הדבש וכל זוג המבקש לעצמו מספר שעות של בילוי רומנטי במיוחד. במקביל לצימר מערות המיועד בעיקר לזוגות, תוכלו למצוא גם צימרים מערות המותאמים לאירוח קבוצות או משפחות. צימרי מערות אלו מתאפיינים בחללים גדולים יותר, חצר מרשימה בחזית הצימר-מערה, בריכת שחייה הצמודה לצימר ועוד אלמנטים מפנקים המותאמים לצרכי החופשה המשפחתית.

צימר מערה- כל הפינוקים כבר בפנים…

חללי הצימר מערות מתאפיינים באבזור יוקרתי שלא היה מבייש אף סוויטה מלכותית. בין יתר הפינוקים הממתינים לכם במרבית הצימרים במערות תוכלו למצוא: מיטת אפריון מפנקת, מטבחון מאובזר, טלוויזיית לווין או כבלים, ג’קוזי וסאונה זוגית, מיני בר מלא כל טוב, ריהוט תקופתי מסוגנן, קמין לצרכי חימום בחורף ומערכת מיזוג אוויר מתקדמת לחודשי הקיץ.
כמו כן, מרבית הצימרים במערות ברחבי הארץ מעניקים לכל אחד ואחת מכם אפשרויות אירוח ברמת V.I.P, דבר המעצים את החוויה והפינוק ולוקח אתכם לשיאים חדשים של פינוק במהלך החופשה.
בנוסף, הביקוש הרב לחופשות צימרים ב”אווירה קצת אחרת”, הובילה את בעלי הצימרים להקדיש מחשבה יצירתית רבה בתכנון צימר המערה, דבר המאפשר לכם ליהנות ממגוון סגנונות צימר-מערה, לרבות, מערות רומנטיות עם גישה אקולוגית, מערה רומנטית עם בריכה מחוממת בחצר, מערה רומנטית עם קמין, מערות הבנויות כבקתות עץ, צימר מערות באזורים מבודדים ועוד היצע נרחב של צימרים במערות המותאמים לסגנון האישי שלכם ולצרכי הפינוק והחופשה האישיים של כל אחד ואחת מכם.

זה הזמן לגלות את החוויה המסתתרת “מתחת לפני האדמה”, זה הזמן לגלות שיאים חדשים של פינוק ויוקרה, והכול במסגרת אירוח חוויתי בצימר מערות מודרני!