צימרים בחזון – בכנרת

כפי שכל ישראלי יודע אחד מהאזורים הפופולאריים ביותר בישראל הינו אזור הצפון, במיוחד הצפון הכפרי יותר כמו למשל הגליל העליון, האזור בו תוכלו למצוא אין ספור חוויות ליהנות מהן החל מאטרקציות עמוסות אדרנלין ועד לשלל צימרים בחזון שידאגו לפנק אתכם מכף רגל ועד ראש כולל גישה נוחה לכנרת, האגם הכי מקסים במדינה.

כמו שבטח הבנתם בעצמכם, האפשרות הזאת לשלב נופש איכותי, מרגיע ונינוח ביחידת אירוח פסטורלית  יחד עם ביקור בכנרת היא אפשרות קורצת מכמה וכמה סיבות אותן נמנה בהמשך וזאת בדיוק הסיבה לכך שאין ספור ישראלים בוחרים לעשות זאת מידי שנה ולכך שבעלי הצימרים באזור ובכלל זה צימרים בחזון כוללים את הכנרת במסעות הפרסום שלהם.

מה כל כך טוב בשילוב הזה?

אז צימרים בחזון + כנרת = מה בדיוק? מה יש בקומבינציה הזאת שמצדיקה את הנסיעה, את הכסף, הזמן? אז זהו, שיש לא מעט.
נתחיל בכל אחד מהמשתנים לחוד, מצד אחד ישנם צימרים בחזון ומצד שני יש את הכנרת. צימרים בחזון זוכים אט אט למוניטין מרשים ביותר בקרב מביני דבר בתחום כמו גם בקרב הנופשים עצמם וזאת תודות לסטנדרטים הגבוהים שתמצאו ביחידות האירוח במקום. צימרים בחזון מספקים יופי של תנאים, אווירה משגעת ושירותיות שלא ראיתם כמותה. ועכשיו לצד השני של המשוואה המרשימה הזאת – ימת הכנרת, נקודת חן על המפה הישראלית, מקום יפיפה ומרשים למדי כפי שיעידו כל השירים שנכתבו עליו. מעבר ליופי הכנרת מציעה גם סוגים שונים של בילויים שיכולים לרצות את כל בני המשפחה.

ועכשיו בא נסתכל עליהם יחד, אתם שוהים יום שלם ביחידת האירוח המשגעת שלכם, ואחרי כמה שעות אולי יתחיל להימאס לכם לשכב במיטה או לקרוא ספר בחצר, או שהטמפרטורות עלו פתאום ואתם חייבים להצטנן ומהר, אולי בא לכם שחייה לילית רומנטית או דווקא כמה שעות של כיף עם הילדים, כל מה שצריך זה לקפוץ לכנרת ולקבל בדיוק את מה שאתם רוצים. במרחק כזה לא תצטרכו לדאוג לתנועה, לפקקים, לא תמצאו את עצמכם מותשים כשתגיעו ליעדכם, ואותם בונוסים תקפים גם בדרך חזור. ברגע שנמאס לכם, חם מידי, כולם עייפים, רעבים או שסתם בא לכם להתכרבל במיטה עם המיזוג קופצים חזרה אל הצימרים בחזון ונגמר הסיפור..

אלו הן רק כמה מהדוגמאות ליתרונות הרבים שיש לשילוב הבאמת מנצח הזה. למה שלא תתנו לעצמכם מתנה אמיתית מכל הלב ובואו לחופשה בחזון עם נגיעות של כנרת.