צימרים במערות – סוד הקסם

בישראל אפשר למצוא אין ספור סוגים של צימרים כשרובם ככולם מציעים פחות או יותר את אותה חוויה.
בין הצימרים הבודדים שלוקחים את כל הסיפור למקום אחר לחלוטין הם צימרים במערות ובשל הייחודיות הזאת כמו גם בגלל מספר רב של גורמים נוספים צימרים במערות זוכים לזרם מבקרים קבוע שהולך ומתגבר.
הסודות של המערות
אז מה בעצם יש בהן באותן מערות שמושך אליהן כל כך הרבה אנשים?

ייחודיות – כפי שציינו בפתיחה, על אף ההיצע המאד מרשים של צימרים בישראל רוב רובם של הצימרים חוזרים על אותו פורמט מנצח של בקתה עם מראה כפרי ופסטורלי, מלון בוטיק עם חזות ציורית וכיוצא בזה. צימרים במערות לעומת זאת מציעים חלל מאד לא שיגרתי שכולל את כל הפינוקים הרצויים בנוסף לקירות בעלי מראה של אבן טבעית שיוצרים אווירה שונה לחלוטין.

רומנטיקה – יש משהו מאד רומנטי בחזותם של צימרים במערות. כמובן שלא מדובר בחיקוי של מערות לא אסטטיות אלא בדיוק ההיפך, מדובר בקירות אבן חומים ומעוגלים, מוארים בתאורה יוצאת דופן בשילוב עם ריהוט מעוצב שתורם לתחושה, כולם יחד מתכנסים לכדי חוויה מאד מאד רומנטית ויפה שיכולה להתאים לזוגות אוהבים שרוצים לפרוש לכמה ימים מהעולם החיצוני ולהתכנס בעצמם.

מבצעים – כאמור, צימרים במערות אינם מתחרים עם יתר הצימרים מכיוון שיש להם משהו אחר לחלוטין להציע, יחד עם זאת הם כן מתחרים אחד עם השני על התודעה הציבורית שעדיין אינה מרקיע שחקים. התחרות הזאת מתדלקת לא מעט מבצעים והנחות שמציעים בעלי צימרים במערות בשאיפה למשוך את הקהל.

אינטימיות – בין אם אתם בחופשה עם הילדים או רק עם בני הזוג, מה יכול להיות יותר אינטימי מאשר לשהות במערה? אינטימי פירושו לבד, אינטימי פירושו יחד אחד עם השני, חלל אינטימי זה חלל בו אפשר להרגיש בנוח לעשות מה שעולה על הדעת מתי שעולה על הדעת בלי לחשוב פעמיים על מה השכנים יגידו ואת כל זה תקבלו בצימרים במערות.

איך לבחור צימרים במערות?

כמו בכל סוג אחר של צימרים, צימרים במערות עדיף לבחור על בסיס המלצה ברורה של מישהו שהיה, ניסה ויכול לספר לכם את רשמיו החיוביים. במידה ואין לכם מקור אינפורמציה שכזה קצת שיעורי בית יכולים להועיל – נסו להבין עם עצמכם מה בעצם אתם רוצים להפיק מהחוויה, כמה אתם מוכנים לשלם וכול פרט אחר שיעזור לכם לצמצם את המבחר ומתוך רשימת הדרישות הזאת נסו לצמצם את עשרות הצימרים לכמה מתחמים בודדים איתם כדאי לפתוח דיאלוג ולנסות להבין מה באמת מקבלים במסגרת חבילת האירוח.