צימרים בראש פינה

“אבן מאסו הבונים הייתה לראש פינה” (תהילים קי”ח פס’ כ”ב).

ראש פינה. צירוף מילים היוצר, כמו אבן הנזרקת למים שקטים, עומדים, מעגלי-תהודה היקפיים, הולכים וגדלים, מחוללים תנועה יפה. מושבה ציורית קסומה זו, השוכנת למרגלות הר כנען בעמק החולה, היא הראשונה במושבות העלייה הראשונה בגליל. היא נוסדה בשלהי המאה ה -19 ( היו זמנים…) . מעטים המקומות שבניית מתמחי-אירוח בהם היא כה טבעית ומתבקשת כמו במושבה זו. הצימרים הרבים מאפיינים ומייחדים אותה.

בראש פינה מוצעים  לנופשים – זוגות ומשפחות – מגוון של צימרים מאבן ומעץ. כיף לבוא לכאן כאל עיר מקלט ולמצוא בה מפלט מהצפיפות, מהדחיסות, מהרעש, מהפקקים, מלחצי השגרה ואילוציה, מכל מה שטורד מנוחה ומסיח דעת, מכל מה שמעמיס, מלחיץ ומעצבן.

בעליהם של צימרים רבים מציעים לאורחיהם חוויית-נופש מלאה ועשירה, בריכת שחייה פרטית, פינוקי ספא ( אחדים אף סאונה רטובה ויבשה), ג’קוזי ומגוון עיסויים, טיפולי גוף ופינוקים רבים, ארוחות דשנות, סיורים בין גלריות, טיולים ואטרקציות המחכות לכם במקום.

היופי והטעם מקדמים את פניכם לא רק בתוך מתחם האירוח ובנופים הקסומים הניבטים מהם – רובם ככולם- אלא מאפשרויות הבילוי הרבות, מסיורים מרתקים (כמו סיפורי-המקום מהרשמים) באתר השחזור ובהתוודעות אל שכיות החמדה של המושבה.