צימרים עם דילים

הרבה ישראלים שחושבים לצאת לנופש בצימר נרתעים לעיתים מהתדמית היקרה שיש לנופש מהסוג הזה. האמת היא שכמות ומבחר יחידות הצימרים בישראל היא כל כך גדולה שקשה מאד לא למצוא צימר במחיר המתאים ובנוסף לכך ישנם גם לא מעט צימרים עם דילים המאפשרים לבני זוג, משפחה או קבוצה בסדרי גודל שונים לנפוש באיכות ובנוחות במחיר משתלם במיוחד.

מה עומד מאחורי צימרים זולים
צימרים עם דילים החלו להופיע בגלל מספר סיבות, המרכזית שבהם היא התחרות העצומה בכל ענף הצימרים. הצלחתם של מספר בעלי צימרים דרבנה עוד רבים אחרים להצטרף לחגיגה ולהקים יחידות צימרים משלהם, כתוצאה השוק הוצף בכמות גדולה מאד יחסית של צימרים מצפונה ועד לדרומה של מדינת ישראל כשכולם מתחרים על אותו חתך אוכלוסיה פחות או יותר. בכדי לנצח בתחרות נאלצו בעלי צימרים רבים להוריד במחירים ולהציע צימרים עם דילים בסכומים שווים לכול נפש.

הסיבה השנייה לקיומם של צימרים עם דילים היא המחזור התיירותי של הנופש והמטייל הישראלי הממוצע. בישראל עונת התיירות הסוערת מתנהלת בעיקר בחודשי הקיץ וגם קצת באביב, במסגרת עונה זו הימים הלוהטים ביותר הם סופי השבוע כמובן. על מנת למשוך את האורחים להגיע גם בעונות החלשות ובימים הפחות אטרקטיביים מציעים בעלי הצימרים צימרים עם דילים מושכים במיוחד.

הסיבה השלישית היא קירבתם של הצימרים אל אטרקציות שונות בחוץ ובפנים כמו למשל מתחמי ספא יוקרתיים בתוך איזור הצימרים, מפעילי אטרקציות אתגריות שונות ועוד. לרוב ישנם יחסי סימביוזה בין בעלי צימרים למפעילי אטרקציות ויחד הן מקוות למשוך מבקרים בעזרת הצעת צימרים עם דילים הכוללים גם את הפעילות שלהם.

טיפ לחופשה זולה
חשוב לזכור כי מטרת הנופש היא להיות ביחד בלי הטלפונים, הריצות והלחצים ואת זה בהחלט אפשר להשיג בקלות אבל לשם כך יש לתכנן תקציב ראלי גם אם אתם בונים על צימרים עם דילים. הרי מה הטעם לחפש דרך לחסוך כסף על הצימר אם אתם מתכוונים להגיע למקום ולבזבז בלי מעקב או חשיבה?
קביעת תקציב מראש תאפשר לכם לדעת כמה אתם יכולים לבזבז בכל אחד מימי החופשה ותבטיח לכם שתחזרו הביתה עם חיוך על הפנים ובלי חור בכיס.

צימרים עם דילים הם ברוב המקרים הצעות מוגבלות בזמן, חפשו באתרי האינטרנט השונים את ההצעות המתאימות לכם ותשאירו את האצבע על הדופק.