מעכשיו כל הדילים במקום אחד – בפורטל צימר דיל!

מאת: אורית הרשקוביץ

הדבר הראשון עליו חושבים כאשר מדברים על צימר , הוא נופש כפרי, רווי פינוקים. אבל לא תמיד זה היה כך: עד אמצע שנות השמונים נהוג היה לקשר צימרים עם חדר זול, שניתן ללון בו מספר לילות, בעיקר כנקודת יציאה לטיולים. מאז קרו כמה דברים שצירופם יחדיו הביא את ענף הצימרים למקום בו הוא נמצא היום. ראשית, יותר ויותר ישראלים שיצאו לחו”ל, התארחו שם ב צימר , והתחלו לגלות עניין בבילוי דומה גם בארץ. בהדרגה החלו לצוץ צימרים גם אצלנו, בתחילה בעיקר באזור הצפון  הצלחתן של הסנוניות הראשונות הביאה לתנופה חסרת תקדים בענף הצימרים שהפך כיום לאימפריה של ממש, שלה נדרש “מורה נבוכים” שיכוון אתכם, יעשה לכם סדר בעזרתו תוכלו לבחור מכמות גדולה של צימרים את האחד המתאים לכם בכל חופשה. עם זאת, היום כאשר המוני צימרים מפוזרים ברחבי הארץ, הצרכן הוא זה שמרוויח: הסטנדרטים עולים, המחירים יורדים והתחרות יוצרת אינספור אופציות – רק תבחרו.

ההיצע העצום בענף הצימרים גורם לשינויי מגמה תכופים.למשל לאחרונה חל שינוי בהנחה הגורסת שחופשה חייבת להיות בסוף השבוע. הנופש הישראלי אשר מעונין לקבל תמורה מלאה לכספו, למד שבאמצע השבוע הוא יכול להשיג מקומות בצימרים רומנטיים מצוינים במחירים הרבה יותר טובים מאשר בסוף השבוע, מה שיתן לו את האפשרות  לנפוש במשך שני לילות לפחות. הרי כולנו יודעים שמי שיצא לחופשה של לילה אחד חזר עם הרגשה קלה של החמצה, כיוון שהוא “רק הגיע וכבר נאלץ לעזוב…”.

השאלה היא: היכן מוצאים צימרים שיציעו לנו דילים אטרקטיביים לאמצע השבוע?
את התשובה תמצאו כמובן באתר חדש, מקסים ונוח לשימוש גם הוא מבית פרסום יעיל בע”מ

צימר דיל

באתר צימר דיל תמצאו  אך ורק צימרים המציעים דילים והנחות מיוחדות לגולש, כך שצרכן חכם המחפש להרוויח ולחסוך כסף – צריך פשוט להיכנס לצימר דיל ולברור מבין מגוון הצעות את זו אשר מתאימה לו ביותר.

“הצרכנים היום חכמים ובררנים  יותר מאשר בעבר- ובצדק”, אומר מנכ”ל “פרסום יעיל” צחי כהן.

“אנשים שרוצים למצות את החופשה שלהם עד הסוף כבר הבינו שלילה אחד לא מספיק על מנת  ליהנות מהחופשה כמו שצריך. אדם מגיע לצימר, בדרך כלל אחרי נסיעה ארוכה. הוא עייף ומותש, ואם עליו לחזור הביתה כבר למחרת, הרגשת הפספוס מובנת. בעלי הצימרים עימם אנחנו עומדים בקשר נענו ברצון ליוזמה שלנו להציע דילים משתלמים בעיקר לאמצע השבוע, ואנחנו פשוט ריכזנו את כולם במקום אחד, כדי שלקהל הגולשים  יהיה יותר נוח”.

אז הכנסו לצימר דיל, מצאו את הדיל המתאים לכם ביותר וצאו לנופש מענג

בברכת בילוי נעים מצוות צימר דיל – פרסום יעיל.