צימרים בכינרת – צימרים בפוריה

מתכננים את החופשה החלומית הבאה שלכם? רוצים ליהנות מחופשה ייחודית המשלבת גם נוף קסום ונפלא וגם אירוח מפנק?
הגעתם למקום הנכון, הגעתם להיצע הצימרים הגדול הממתין לכם על רכס פוריה מצפון לעיר טבריה ומעל נופי הכינרת הקסומים.

היצע הצימרים המרשים של יישובי רכס פוריה, מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של אפשרויות אירוח, החל מאירוח קסום בבקתות עץ רומנטיות במיוחד, דרך אירוח בסוויטות משפחתיות ומפוארות ועד לאירוח בתוך צימרים במערות המעמידים לרשותכם אווירה אינטימית ותפאורה מושלמת לבילוי מושלם!

 

מספר מילים על פוריה

רכס פוריה הינו רכס הרים המתנשא ממערב לים כינרת ולעיר טבריה. על גבי הרכס, ובאחת מנקודות הנוף המרשימות ביותר במדינת ישראל, ממוקמים שלושה יישובים קהילתיים (פוריה עילית, פוריה נווה עובד ו-פוריה כפר עבודה), שבכל אחד ואחד מהם תוכלו למצוא מגוון נרחב של פתרונות אירוח וצימרים יוקרתיים לכל מטרה.

מעבר להיותו נקודת נוף מהפנטת, מהווה רכס פוריה גם מקור נפלא להשראה באמצעות טיולים רגליים אותם תוכלו לקיים במסלולים הבאים:

  • עין פוריה – הממוקמת קילומטר אחד ממזרח לפוריה עילית, ובמקום תמצאו עצי דקל ואשלים, בריכות מים קטנות וגשרוני עץ מרהיבים התלויים מעל תעלות מים קטנות.
  • יער שוויץ – הממוקם על המדרון התלול היורד מרמת פוריה לכיוון העיר טבריה וים כינרת, במקום תוכלו ליהנות ממסלול טיולים קסום וירוק באורך 6 ק”מ העובר דרך חניוני פיקניק ותצפיות נוף מרהיבות ועוצרות נשימה.

 

מספר מילים על אפשרויות האירוח

הצימרים המפנקים הממוקמים בכל אחד מיישובי רכס פוריה, מעמידים לרשותכם את כל האלמנטים המרכיבים את החופשה האידיאלית עליה תמיד חלמתם: זה מתחיל בהיצע הנרחב של חדרי האירוח המרווחים והמאובזרים העומדים לרשותכם,
זה נמשך בחוויית נוף עוצרת נשימה, וזה לא עוצר גם במתקני בג’קוזי והסאונה, בריכות השחייה ומתחמי הספא המפנקים. חופשת צימרים בכינרת- צימרים בפוריה, היא ללא ספק חופשה המאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות:

מצד אחד, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של צימרים המיועדים לכל מטרת חופשה, ומצד שני, תוכלו ליהנות משפע של אטרקציות להשלמת החופשה. מצד אחד, תוכלו ליהנות מצימרים יוקרתיים ומאובזרים בכל טוב, ומצד שני, תוכלו ליהנות מהיצע מחירים אטרקטיבי לאורך כל ימות השנה. מצד אחד תוכלו להתענג על נופיה הקסומים של ימת הכינרת. ומצד שני, תוכלו ליהנות מאווירה אינטימית ורומנטית במיוחד. מצד אחד, תוכלו לבחור את אופי הצימר האהוב עליכם מבין מגוון נרחב של חדרי אירוח המעוצבים באופן שונה זה מזה, ומצד שני, תוכלו ליהנות משפע של מוקדי בילוי בטיילת הקסומה של העיר טבריה.

זה הזמן לרענן את חיי השגרה שלכם, זה הזמן להכיר מקרוב את היצע הצימרים המרהיבים של יישובי רכס פוריה, זה הזמן ליהנות מהחיים הטובים באמת, זה הזמן לחופשת צימרים בכינרת- צימרים בפוריה!