צימרים בעין כרם

צימרים בעין כרם מהווים חלק מתופעה ארצית עוצמתית ביותר. בין אם אתם נופשים מנוסים ובין אם זאת הפעם הראשונה שאתם מוכנים ומזומנים לפנק את עצמכם בחופשה איכותית, וודאי נתקלתם בתופעת הצימרים המרשימה למדי. ההיצע הכל כך מרשים של צימרים בישראל הופכים אותם ליעדים כמעט בלתי נמנעים ואם תוסיפו לזה גם את האיכות הגבוהה שרוב הצימרים בישראל אזי הם לא רק נבחרים כי הם מצויים הם נבחרים גם, אם לא בעיקר כי הם רצויים.
במאמר זה ננסה להתמקד באיכויות שהופכות צימרים בעין כרם ללהיט כזה חם בעולם הנופש הישראלי במטרה לעזור לכם לבחור את היעד הטוב ביותר עבורכם ולוודא שלא תפספסו שום דבר בדרך.

 

איזה צימרים יש בעין כרם?

צימרים בעין כרם יכולים להגיע בשלל סוגים, החל מיחידות אירוח יוקרתיות ביותר ברמה של 5 כוכבים עם שלל פינוקים ותוספות מענגות ועד ליחידות בסיסיות יותר בסגנון כפרי ביתי, פשוט וחם. יש צימרים בעין כרם שמציעים גם ארוחת בוקר משגעת ויש כאלה שלא, יש צימרים עם בריכה ויש כאלה שבחרו להשקיע דווקא במתקני ספא שונים. בשורה התחתונה ממש לא חסר צימרים בעין כרם, כל מה שצריך זה לבחור את הצימר החלומי שלכם.

 

מה היתרונות של צימרים בעין כרם?

נתחיל מהמובן מאיליו, צימרים בעין כרם שוכנים באחד מהמקומות המרשימים ביותר במדינת ישראל. עין כרם היא אומנם שכונה ירושלמית, אבל תודות למיקומה הגיאוגראפי המנותק כמעה הצליחה השכונה לשמור על אופי ייחודי ועצמאי, מנותק מירושלים המתנשאת ממעל. בעין כרם לא תשמעו את שאון המכוניות, לא תחושו בלחץ העירוני ותוכלו להתענג על האוויר הצלול ועל ציוץ הציפורים שמתנגן לו ברקע. יחד עם הניתוק הזה אי אפשר להתעלם מהקרבה לירושלים, אחת הערים המרתקות ביותר בכל העולם. תוך נסיעה קצרה תוכלו לצאת מהבועה החמימה והשלווה של עין כרם ולהגיע למרכזה של עיר שוקקת חיים ומלאת אטרקציות הכוללות מסעדות משובחות, בתי קפה, גלריות, מוזיאונים, בתי קולנוע, מועדונים ומה לא כשכמובן יש גם את כל מה שנמצא בין עין כרם וירושלים- יערות ירוקים, שלל מסלולי טיול להולכי רכל, רכבי שטח, אופניים, סוסים ומה לא.

 

כמה זה עולה?

כפי שניתן להבין עד כה, עין כרם היא בהחלט יעד מצוין לחופשה כשאחד מהיתרונות הבולטים ביותר של השכונה הקסומה הזאת היא הגיוון. את אותו גיוון ממש ניתן למצוא גם כשמגיעים למחיר. מטבע הדברים ככל שמדובר בצימר יותר מפואר כך המחיר יהיה יותר יקר אבל באופן וודאי ניתן לומר שקשת המחירים היא כל כך גדולה שכל אחד, בין אם התקציב שלו מצומצם או לא, יכול למצוא צימרים בעין כרם שיענו על כל הדרישות.

 

צימרים בעין כרם – דיל מעל ומעבר למשתלם.