צימרים זולים לראש השנה

עוד רגע ראש השנה כבר פה, החלטתם מה אתם רוצים לעשות? למה שלא תוציאו את עצמכם לחופשה שללא ספק מגיעה לכם? דואגים מהתקציב? אל! צימרים זולים לראש השנה מאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות ולקחת הפסקה משגרת היום יום הכל כך תובענית שכאילו בולעת את כולנו.
כן, כן שמעתם נכון, קיימים צימרים זולים לראש השנה!  מדובר במתחמי צימרים איכותיים שהחליטו להציע חבילות אירוח איכותיות במחירים חסרי תקדים לכבוד החגים.


האם זה באמת אותו הדבר רק בפחות כסף?


התשובה הקצרה היא – כן, ואפילו כן עם סימן קריאה.
הדבר היחיד שיורד במקרה של צימרים זולים לראש השנה הוא המחיר ולא איכות האירוח.
גם כאן תוכלו ליהנות מיחידות אירוח במגוון סגנונות, החל מצימרים כפריים ופסטורליים ועד למתחמי צימרים יוקרתיים למדי.
אף אחד לא מעלים את הג’קוזי, את ארוחות הבוקר המפנקות ואת הנוף המרהיב, הכל נשאר – פשוט המחיר משתנה.

הסיבה היא פשוטה – התחרות.

בעונת החגים ענף התיירות שוקק ותוסס וכולם מנסים לעשות את כל שביכולתם על מנת למשוך את נחיל הנופשים, דהיינו אתכם, אל כוורת הדבש שלהם והפחתה במחיר כמו גם יציאה במבצעים אחרים היא אחת הדרכים הנפוצות והאפקטיביות ביותר לעשות זאת.

איך לבחור צימרים זולים לחג?

קודם כל כדאי מאד לא לבוא מעמדה מתפשרת.
כפי שהסברנו קודם לכן, צימרים זולים לראש השנה אינם צימרים ירודים באיכותם אלא זולים רק במחיר.
זיכרו שההצעה משתווה לביקוש ושביכולתכם לבחון כל צימר לגופו ולבחור אך ורק את אלה שמתאימים לכם. אין צורך להילחץ ולעגל פינות.
התחילו מוקדם מספיק, נסו לבחון כמה שיותר צימרים ולבחור על בסיס האינפורמציה שקראתם, על בסיס השוואת מחירים, התבוננות מעמיקה בתמונות, קריאת ביקורות וכו’.

חשוב לחדד את הנקודה שמומלץ להתחיל מוקדם מספיק על מנת לאפשר זמת בדיקה, אמיתי וללא לחץ (שזה פחות או יותר עכשיו..).
רק אם תתחילו עכשיו תזכו לאותו מבחר וגיוון שעליו אנחנו מדברים – צימרים לראש השנה ולכבוד החגים בכלל נחטפים מהר מאד. באופן לא מפתיע אתם לא היחידים שיוצאים לחופש באותם ימים ומאחר והתחרות רק תלך ותגבר  –  עדיף לתפוס את הדילים וההנחות המוצעות בפניכם לפני שהמחירים של ההזמנות המוקדמות יזנקו מעלה, כשכמובן, כל רגע של עיקוב יותיר אתכם עם פחות אפשרויות.


טיפ קטן לסינון

כשאתם מסננים צימרים לחג שימו לב בדיוק מה אתם מקבלים וכמה עולות התוספות.
לא חסרים צימרים זולים, אפילו לראש השנה – שמציעים את הלינה במחיר זול מאד, אבל אם תרצו ארוחת בוקר או איזה עיסוי טוב תמצאו את עצמכם עם חור בכיס.
רוב בעלי הצימרים האיכותיים יעדיפו שלא לעשות ‘טריקים’ כאלה שיביאו להם לקוחות בטווח הקצר אבל יפגעו בהם לא מעט לטווח הארוך, אבל בכל זאת כדאי להיות ערניים ולשים לב.

בדקו את המבחר שלנו של צימרים זולים לחגים