צימרים שמקבלים בעלי חיים

בעלי חיים ובהם כלבים ושאר חיות בית אהובות נחשבות לחלק בלתי נפרד מבני המשפחה וכאשר המשפחה, בני הזוג או הנופש הרווק או הרווקה מתכננים לנפוש באחד מהצימרים בארץ, יעדיפו רבים מהם לצרף לשמחה ולחופשה את בעל החיים.

לפני שמגיעים לצימר, כדאי לאוהבי החיות לבדוק האם הצימר בו הם מעוניינים מאפשר להכניס בעלי חיים וכך לא להגיע לאי נעימות ואכזבה.
במקרים רבים מפרסמים בעלי הצימרים מהי מדיניות המקום לגבי הכנסת בעלי חיים לכן חשוב לבדוק נושא זה או להתקשר ולשאול בטלפון.

>> למבחר צימרים שמקבלים בעלי חיים


לבלות כמו כולם

צימרים המאפשרים להביא לחופשה בעלי חיים הם צימרים רגילים ובהם צימרים רומנטיים, צימרים משפחתיים וצימרים יוקרתיים.
ההבדל בין הצימרים מתבטא בלבביות בה מתקבלים בעלי החיים ובעליהם. יש יתרון רב במציאת צימר אליו ניתן לקחת בעלי חיים, כך אין צורך לחפש פתרון לחיית המחמד וחוסכים כסף רב. בעיני רבים חיית המחמד נחשבת לחלק בלתי נפרד מהמשפחה ולכן הם מעוניינים לשלב את בעלי החיים בחופשה. חשוב לחשוב על צרכי בעלי החיים ובמידה והם ישנים על כרית מיוחדת או סלסלה כדאי לקחת את כרית השינה לצימר ולהעניק את הנוחות וההרגלים אליהם החיה התרגלה.

פעילות משותפת

חשוב להתחשב בבעלי הצימרים אשר מקבלים בעלי חיים. הם לוקחים סיכון כי הצימר יפגע או יינזק לכן חשוב להקפיד על כללי זהירות ולא להשאיר את בעלי החיים סגורים לבדם בצימר.

כאשר מתכננים את החופשה ובוחרים בצימר המאפשר להביא אליו כלבים, או שאר בעלי חיים כדאי לתכנן פעילויות כמו טיולים רגליים בהם יכול גם בעל החיים להשתתף ולהיות צמוד לבעליו. חשוב להקפיד על יציאות עם בעלי החיים להטלת צרכיהם וכך נמנעים נזקים מיותרים בצימר ואי נעימויות.

>> למידע נוסף ומבחר צימרים עם בעלי חיים