רמות נפתלי – מקום אידיאלי לחופשה

רמות נפתלי התחיל את דרכו כישוב חקלאי בשנת 1945, בעקבות התקפות רבות על האזור התדלדלה האוכלוסייה במקום עד שבאוגוסט 1963 הגיע למקום גרעין חדש שהורכב מזוגות צעירים יוצאי מרוקו, תוניסיה ולוב. עם השנים קנה המושב את עולמו בזכות גידולי הענבים שנחשבים למובילים בארץ, כיום אפשר לראות במקום גם פריחה נהדרת של עצי תפוח ואגס כמו גם מספר יקבי בוטיק משובחים שמאד כדאי לראות.
הבנייה במקום יחסית חדשה ומאד מתחשבת בסביבה ובטבע שצובע את הכל בגוונים נפלאים וחיים שיוצרים אווירה מיוחדת מאד, עם קסם וקצב משלה. סך הכל מדובר במושב קטן בלי כבישים סואנים, בלי מכוניות שחונות בכל מקום, כמה מאות בודדות של משפחות בתוך יופי אין סופי, עם תנאי מזג האוויר נוחים, ארומה כפרית באוויר וציוץ ציפורים מלווה את הכל בעדינות נעימה.
רבים מכירים את המקום בשל אוסף הצימרים המגוון שיש במקום, אוסף מרשים ומגוון למדי. בין היתר תוכלו למצוא במקום יחידות אירוח בסגנון כפרי, צימרים רומנטיים, צימרים יוקרתיים שמציעים חווית פינוק מתמשכת ועוד. ענף אחר שהופך את רמות נפתלי לשם דבר הוא ענף האטרקציות.
ברמות נפתלי והסביבה ישנם אין ספור אפשרויות ליהנות מאטרקציות מדליקות לכל הגילאים ומכל הסוגים, מסעדות משובחות, רכיבה על סוסים, מסלולי טיול מאתגרים, מסלולי אופניים נעימים ורומנטיים, פעילויות רבות לכל המשפחה ועוד ועוד.
השילוב הזה בין יחידות אירוח איכותיות ואטרקציות מגוונות הופך את רמות נפתלי ליעד מתאים ביותר לנופש, ולא ממש משנה איזה סוג של נופש. כפי שציינו הגיוון הוא באמת גדול ומרשים, מה שאומר שהכל קיים ותלוי אך ורק מוכנות שלכם לחפש.
> למציאת צימרים ברמות נפתלי

טיפ לנופשים באזור רמות נפתלי

אם אתם מתפתים להזמין את עצמכם לחופשה ברמות נפתלי או האזור עשו לעצמכם טובה קטנה, עצרו רגע וענו לעצמכם על השאלות הבאות:
מה אתם רוצים להשיג בחופשה?

  • האם החופש כולל לינה?
  • מי מגיע?
  • כמה אתם יכולים להשקיע?
  • מתי אתם פנויים?
  • עם מי אפשר להתייעץ?

 

השאלות הללו הן התחלה מבטיחה לסוג של סקר שוק שכדאי שתעשו לפני שאתם משלמים על חבילה או אטרקציה כזאת או אחרת. כלקוח חבל שלא תנצלו את התחרותיות הרבה בתחום ואת הגיוון ותוודאו שאתם מקבלים את העסקה המשתלמת ביותר בכל מובן אפשרי. אם תצליחו להגיע לתשובות ברורות אנחנו מבטיחים לכם שהחיפוש שלכם יהיה קצר, נוח ואיכותי ביותר.