צימרים בקיבוצים – כבר מזמן לא חדרי אירוח מיושנים

עד לפני מספר שנים, רובנו חיברנו את הקיבוצים עם זיכרון ישן של משהו אחר, חוויה מיוחדת עליה זכינו לספר בגן או בבית ספר אבל לא יותר מזה. אנחנו גדלנו ועד ממש לא מזמן היה נראה שהקיבוצים נשארו שם, מאחור.
די במבט חטוף מעל אתרי הנופש הישראלים בכדי להבין שהקיבוצים עדיין, ואולי אפילו יותר מתמיד, ממש כאן.
רק שהפעם לא החקלאות היא שעומדת בראש המגמה אלא תעשייה שונה לגמרי, תעשיית הנופש הישראלית.
כן, כן, אם עוד לא שמעתם וודאי תשמחו לגלות כי קיבוצים רבים ברחבי הארץ מציעים לנופש הישראלי ולתייר, שלל אפשרויות לחופשה איכותית במגוון�צימרים בקיבוצים.

מה צריך לדעת על צימרים בקיבוצים
נתחיל דווקא מפעם – מאותו זיכרון על חדרי קיבוץ מיושנים. לא עוד. כיום הקיבוצים השונים מבינים שבכדי להתחרות בתחום כל כך תוסס עליהם לשדרג את חווית האירוח וכבר כמעט ואי אפשר למצוא את אותם חדרים דהויים של פעם. במקומם מוצעות יחידות איכותיות, משודרגות ומשופצות המכילות את כל מה שהנופש הישראלי צריך לחופשה איכותית כולל שלל פינוקים מיוחדים כמו ג’קוזי פרטי, טלוויזיות עם מסכי LCD, מיטות ענקיות ועוד ועוד.
גם כשמשנים את נקודת ההתייחסות אל הצימרים האיכותיים שצמחו בכל ישראל צימרים בקיבוצים עדיין עומדים בגאון, מסוגלים להתחרות עם אחיהם בישובים במושבים די בקלות. גם אצל צימרים בקיבוצים, בדיוק כמו צימרים בכל מקום אחר, ישנו סולם איכויות משתנה הנע בין צימרים ממוצעים לצימרים יוקרתיים ביותר והצרכן הוא שבוחר איזו רמה מתאימה לו לפי התקציב, הנוחות והחלום.
נקודה נוספת שכדאי להדגיש כשמדברים על צימרים בקיבוצים היא ההיצע המרשים – ישנם צימרים בקיבוצי הערבה המציעים חוויה מעין מדברית, יש צימרים בקיבוצים שסביב לערים המרכזיות המאפשרות לנופשים לטעום קצת מכל העולמות, ישנם צימרים בקיבוצי הצפון שמתפארים בצמחיה ואוויר צלול ועוד, ועוד, צימרים בקיבוצים, בניגוד אולי למה שהראש מסיק באופן אינסטינקטיבי, אינו צבע אחד של חופשה כי אם שלל גוונים עם איכויות שונות.

למי מתאים לצאת לחופשה בקיבוץ?
כאמור ישנם המון סוגים של נופש בקיבוצים, אפשר למצוא יחידה שמתאימה בדיוק לחופשה רומנטית בשניים באותה קלות שניתן למצוא חבילה שמתאימה לקבוצה של כמה זוגות או למשפחה המורחבת. צימרים בקיבוצים יכולים ללבוש שלל צורות, סגנונות ומחירים ולכן השאלה היותר מדויקת היא לא למי מתאימה חופשה בקיבוץ אלא איזו חופשה בקיבוץ מתאימה לכם.

למעוניינים כדאי להתחיל את החיפושים מוקדם יחסית בכדי להישאר עם כל האפשרויות פתוחות –
לקטגוריה באתר של צימרים בקיבוצים.